ENVELOP AANVRAGEN

Wil je jouw KYONE schaar naar ons opsturen om hem te conditioneren? Je kunt hiervoor een envelop van ons ontvangen. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is hieronder je gegevens invullen. Wanneer je dit hebt gedaan, sturen wij vrijblijvend een postvrije envelop toe! Deze kun je gebruiken voor één of meerdere scharen. Wanneer onderdeeltjes zoals de pinksteun, nieuwe demper of schroefjes vervangen/nagekeken dienen te worden, laat dit ons dan ook weten door middel van een briefje bij de schaar in de envelop te doen!

 

Nadat wij jouw schaar hebben ontvangen, wordt deze gecontroleerd en hersteld. Bij de retourzending ontvang je een factuur, waarmee je eenvoudig kan betalen. Indien de schaar onder de garantie valt, worden er geen kosten in rekening gebracht. Heeft de schaar schade opgelopen na bijvoorbeeld een val, oneigenlijk gebruik of sporen van gebruiksslijtage bevat, valt dit niet onder de garantie.

 

Heb je hier vragen over? Neem dan contact met ons op via de website, stuur een mail of neem telefonisch contact met ons op via +31 (0)117 385103.









    * = verplicht